WORDPRESS PROBLEME: An error of type E_ERROR was caused in line 47 of the file..

A voir également:Wordpress probleme: an error of type e_error was caused in line 47 of the file..404. that’s an error. the requested url was not found on this server. that’s all we know. ✓ - Forum - Virus / Sécurité 400. that’s an error. the requested url was not found on this server. that’s all we know. ✓ - Forum - Internet / Réseaux sociaux 404. that’s an error. the requested url / was not found on this server. that’s all we know. - Forum - Internet / Réseaux sociaux 413. that’s an error. your client issued a request that was too large. that’s all we know. - Forum - YouTube The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. - Forum - Webmaster

Bonsoir,

après avoir voulu rajouter du code css sur mon site Divi, il a complètement planté.

Je ne peux plus me connecter à wordpress, et en me connectant à mon site en navigation privée, il n'y a que mon logo et l'icône de menu visible.

J'ai reçu un mail de Wordpress me disant qu'il s'agissait d'une E-ERROR de type php.

Je suis profane en la matière. Comment faire pour réparer cela???

Mille merci d'avance!

Voici la ligne de bug en question...

LIGNE 47: $post_id = (int) et_()->array_get( $_GET, 'post', 0 );

Forum

A voir également:Wordpress probleme: an error of type e_error was caused in line 47 of the file..404. that’s an error. the requested url was not found on this server. that’s all we know. ✓ - Forum - Virus / Sécurité 400. that’s an error. the requested url was not found on this server. that’s all we know. ✓ - Forum - Internet / Réseaux sociaux 404. that’s an error. the requested url / was not found on this server. that’s all we know. - Forum - Internet / Réseaux sociaux 413. that’s an error. your client issued a request that was too large. that’s all we know. - Forum - YouTube The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. - Forum - Webmaster

Web: www.shapebootstrap.net

1 réponse

Marsh

NOVEMBER 9, 2013 AT 9:15 PM

Bonjour,

si tu enlève ton code, est-ce que le message disparait?

Reply

Leave a Replay

Make sure you enter the(*)required information where indicate.HTML code is not allowed